Träning!!

Jag var nere i gymmet idag för första gången på.. ja.. 10 månader!! Men vad det var skönt! Jag sprang 2,5km och gjorde 2*10 rygghäv, 2*10 situps och 2*10 sneda situps på var sida. Så nu är jag taggad igen :)Nu hoppas jag bara att Grim kommer uppskatta att ligga på golvet och kolla på mig eller om han vill sova även om vagnen stannar ;)

Jag har slutat amma i dagarna. Det började ju med att Grim vägrade ta bröstet på dagarna om det var för mycket folk i närheten och sedan ville han inte ens när vi var själva så under nån vecka åt han bara på natten och morgonen. Men nu när vi har tagit bort nattmålet (vilket har gått bra än så länge) så äter han bara ersättning och smakportioner. Han älskar blåbär och mango, är otroligt kul att se honom äta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0