Sova eller jobba..

Det var en jobbig natt.. Grim har börjat bli lite förskyld så det var nog det som ställde till det inatt och 05.15 var det bara att kliva upp. Grim somnade precis och jag vill egentligen göra detsamma men jag måste nog inse att om jag ska få något jobb gjort idag så ska jag passa på nu ;)
Denna veckan blir det faktiskt en del jobb, jag ska massera på företag onsdag och fredag och på söndag ska det fixas i lokalen, måste få ordning där någon gång. Carl jobbar hela helgen så underbara Jenny hjälper mig med Grim. (Tack!)

Vi går ju på babysim varje onsdag och sist skulle vi dyka med barnen, för att kunna dyka måste man få ögonkontakt med barnet och sedan säga " å dyk", så att han/hon är med på vad som händer. Grim brukar kolla på mig ca 24 timmar om dygnet men inte denna gång, inte en enda gång under 30min ;) Han hade nog ingen lust att dyka så vi får se om vi kan få till det nu på onsdag.
När vi skulle gå in och duscha så kunde jag inte hitta min nyckel till skåpet någonstans, en ny grupp avlöser oss med en gång så det låg nya handdukar överallt och jag var och lyfte på de med men utan framgång. Som tur var hade jag och carl plockat ut grims handduk och kläder iaf så han slapp att frysa. Men för mig tog det 30 min innan vi fick rätt på min nyckel. Då var det en tjej som jobbade där som avbröt de nya gänget som simmade och frågade om någon hade sett en nyckel som hade tappat sin ägare. Det visade sig att det var en tjej som hade tagit min nyckel av misstag och virat in den i sin handduk.. tack.. mutter.. Jag frös nått fruktansvärt men det var såå skönt att få på sig kläderna efter att ha stått i bikini 40 min efter att vi hade gått ur vattnet.

Nä, jobba var det ja. Innan min lilla prins vaknar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0