Längesen!

Jag tog en oplanerad paus från bloggandet men nu ska jag skärpa mig!
Här händer det mycket, Grim växer så det knakar och han hittar på lite nytt varje dag.. han experimenterar med rösten just nu och än så länge så är det gulligt.. men fråga mig igen om några veckor då ljuden antagligen kommer vara något starkare ;)

Idag ska vi iväg på babysim och ikväll ska jag försöka jobba lite. Det har blivit en heldel fika de senaste veckorna, mysigt nu när hösten är här :) Grim är numera van att följa med mig och få somna i vagnen, han är snäll han, min prins :)

Jag fick hem Linas matkasse härom dagen så jag ska göra första middagen idag "sesampanerade kycklingnuggets med sötsur sås och ris". Någontng jag aldrig hade gjort i vanliga fall.. intressant.

Nu är pappa här snart så måste fixa lite innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0