Ont i ryggen..

Det har inte blivit så mycket bloggande det sista, livet ser minst sagt lite annorlunda ut och det är ju inte bara mig själv jag har att ta hand om :) jag har ju jordens finaste prins också ;) I söndagskväll fick jag märkligt ont i bröstet, det högg till när jag andades och sedan fick jag riktigt ont så fort jag rörde på överkroppen. Jag fick ringa hem Carl lite tidigare från jobbet och så åkte vi till gamlestansvårdcentral. Fick träffa en inkompetent dansk läkare och det slutade med att hon sa att "antagligen är det luftrörskatarr, och det gör vi ingenting åt utan hem och ta en alvedon och vila". Jag sa att det känns verkligen inte som det och att det möjligtvis kan sitta i musklerna, men det kollade hon inte ens. På kvällen kunde jag konstatera att det var musklerna som gjorde ont, smärtan vandrade över till mellersta trapezius (vid skulderbladet). Jag har haft ont i några dagar men igår morse kunde jag inte ens komma upp ur sängen. Jävlar vad ont det gjorde! Så igår vilade jag heeela dagen och som tur var var Carl ledig. Idag får jag klara mig själv men det gör iallafall inte lika ont i ryggen och i bröstet som igår. Vilken jobbig känsliga det var igår när Grim började skrika och Carl stod i duschen och jag kunde inte lyfta upp honom :( Nu ska jag försöka väcka denna fina figur som ligger och sover på min mage.. min mage tycker det är dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0