Vår! =)

Vilket härligt väder! Jag, A-c och filippa har varit och fikat och promenerat. Det var lite blåsigt, men när vi kom in i slottskogen var det nästan vindstilla. Såå härligt.
Inatt sov jag i elva timmar, jag var helt slut mentalt igår. Idag känns väldigt mycket bättre. Det känns ledsamt när jag tänker på att jag aldrig mer ska få gosa med min prinsessa som jag har gjort så många gånger under de semaste 20 åren. Samtidigt så känns det som jag har skrivit innan som en lättnad, hon har inte längre ont.

Nu blir det till att sätta sig med brevet till försäkringskassan, jag ska överklaga. Sedan ska jag ta tag i tvätten och med lite tur hinns det med en fika med Maria =) Carl är (äntligen) nere i källarn och rensar så honom tänker jag inte störa idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0