Ultraljud nr 3 :)

Jag är nyss hemkommen från ultraljudet :) Det är så fräckt att få se att det faktiskt är någonting där inne.. ibland glömmer man liksom bort att det faktiskt är en bebis där inne som kommer att bli en vuxen människa sedan.. märkligt! Det är det tredje ultraljudet jag gör, först i v12 sedan det obliatoriska i v18 och nu i v34. Det sista var i utbildningssyfte för barnmorskorna och jag var försökskanin, vilket jag gärna är :)
Lillbullen låg och sög på fingrarna/handen när vi kollade.. underbar känsla. Jag lyckades nog dölja glädjetårarna som rann lite disktret ;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Åh vad härligt:) En liten tummsugare kanske? Kram

2011-03-21 @ 10:49:06
URL: http://ackadacka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh de är så underbart att se det lilla livet i magen! Haha asså tummsugare, ta med napp till bb!!;) kram!

2011-03-21 @ 17:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0