Två världar

Inatt har jag sovit som en prinsessa :) Så skönt! Lillbullen har legat stilla, jag har iaf inte vaknat av rörelse eller sparkar. Det är underbart att känna att det rör sig där inne men det har varit väldigt mycket rörelse där nu så jag har fått ont i musklerna och jag har fått ett x antal sparkar på revbenen.. haha.. en riktig kickboxare där inne!
Igår firade vi pappa som fyller år idag. Grattis pappa!! Det var riktigt mysigt.
Det känns som jag står med mina fötter i två världar just nu, ena foten står i jobbvärlden. Jag var på ett av de nya företagen igår och masserade och när jag var där kände jag att jag vill ju fortsätta massera här, jag har ju precis påbörjat någonting. Jag är inte alls redo att säga "vi ses till senhösten istället". Sedan känns det väldigt tryggt att ha bra människor som jag samarbetar med och som kommer ta hand om mina företagskunder så länge.
Min andra fot står i bebisvärlden och då vill jag inget hellre än att få vara lite ledig, dels för att det börjar bli tungt att jobba nu och dels för att jag vill kunna fixa i ordning här hemma och förbereda mig mentalt. Just nu är det så mycket jobb och saker runt jobbet som ska fixas så det är svårt att ta in att vi kommer ha en liten bebis här hemma om drygt två månader. Jag kommer ju hinna vara hemma innan, men det är svårt att satsa och vara motiverad i jobbet när jag vet att jag bara jobbar någon vecka till.
Idag ska jag få massage! Sååå skönt :) Det behövs nu. Innan ska jag som vanligt ringa lite samtal och skicka lite mail!

Kommentarer
Postat av: Victoria

2011-03-03 @ 09:57:18
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: ANNE

åååh gud vad skönt med massage..

2011-03-03 @ 10:15:49
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0