Sympatigravid..

Det är inte lätt att hålla sig från onyttigheter när jag har en sambo hemma som är värre än mig, haha! ;) För en timme sedan lät det så här: "Jag är sugen på semla och jag gillar inte ens semlor.." och en stund senare: "Choklad hade varit gott". Han är underbar!
Ikväll var jag på första träffen för föräldragruppen, det var väldigt mysigt faktiskt. Det var jag och fem par ;) Carl jobbade som vanligt, men han ska med nästa gång iaf. Jag kollade på "En unge i minuten" förut med en skräckblandad förtjusning. Men det är nog inte helt dumt att se lite sånt innan.
Mamma ringde förut från Venezuela, hon låg på stranden.. hmm, jag vill också ha sol och värme!

Kommentarer
Postat av: Josie- Holland

Kollade också på en unge i minuten,..helt fascinerad! Hjärtat mitt blev dock ganska rödd tror jag haha! Hoppas allt e bra med dig och magen!



kramis

2011-03-08 @ 19:54:38
URL: http://josieswall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0