Fikor och föräldragrupp

Igår hanns det med en hel del. Först blev det lunch med underbaraste Lina, Loke, A-c och filippa. Jag blir så glad av att tänka på vilka fina vänner jag har :)
Sedan hämtade jag upp Carl så åkte vi hem till mamma och Stefan för en fika, mysigt! Jag fick dessutom jättefina pärlsmycken från Venenzuela. Tack!! Sedan avslutade vi kvällen med middag tillsammans med Carl pappa. Så en söndag som den ska vara.. full av kärlek och mat ;)
Ikväll har vi varit på föräldragruppen, riktigt goa människor så det här ska nog bli bra! Nu ropar Carl för tredje gången att det är mat.. så bäst att lyda ;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Åh vad roligt med föräldragrupp. Du får berätta allt på Onsdag när vi lunchar på IKEA! Kram

2011-03-14 @ 20:39:31
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0