Händelserika dagar! :)

Vilka två underbara dagar jag har haft! Igår firade jag och älsklingen 2år ihop. Så vi köpte med oss thaimat och satte oss på samma plats där vi blev tillsammans, på bergen vid masthuggskyrkan. Jag köpte jättefina rosor och så hade jag skrivit ett brev och även klistrat in ett kort på oss två och ett kort på Grim. När jag sedan öppnade presenten från Carl så hade han köpt en jättefin ram med tre kort i, ett kort på gravidmagen, ett på Grim och SAMMA kort på oss två :) Såå mysigt!
Idag har vi firat två mycket speciella personer och vi avslutade kvällen med brakmiddag på "Sjömagasinet". Vilken restaurang! Så otroligt god mat, underbar personal och naturligtvis underbart sällskap! Grim var väldigt duktig, lite gnällig men sen var vi igång från kl 13 till efter kl 22 så det var inte konstigt att vår underbara "minihåkan" tappade humöret.
Imorgon ska Robban (som äntligen är hemma) , Grim och jag åka till Mollösund för att hälsa på pappa som jobbar där i sommar. Så nu händer det mycket! Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0