Gungeligung..

Gunga å gunga fram och tillbaka är det enda som funkar för att lillkillen ska vara lugn just nu. Då är babybjörnen det bästa! :) Han har blivit så envis och fått något som kallas egen vilja ;) Vi har haft en väldigt mysig kväll med goaste Jenny här!

Jag var inne på Lindex på Frölunda torg härom dagen och skulle byta en tröja som hade färgat av sig efter jag hade tvättar den, den röda färgen på tröjan färgade av sig på det vita. Detta hände även en vän som hade samma tröja. Jag råkade nämna att jag hade tvättat den i 30 grader. Då tittar kassörskan på mig och säger att den ska faktisk tvättas i 60 grader så då är det mitt eget fel att färgen lossnade. Efter lite diskution där jag menade på att en lägre temperatur borde ju inte påverka och att jag vet att samma sak har hänt andra så sa hon att hon minnsan var mycket snäll så jag kunde få pengarna tillbaka trots att det var mitt eget fel. :) Hon var så grinig, vissa människor ska bara inte jobba inom serviceyrket
Nu sover Grim så nu är det sängen som gäller. Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men.. Vilken kärring på lindex!;) jag prövade två sådana tröjor o båda färgade av sig! När jag bytte va det absolut inga problem, dom skulle dra in dom tröjorna till o med!;) hoppas vi ses i veckan! Ska bli kanon väder! Puss

2011-06-26 @ 10:31:49
URL: http://Emeliesblogg.se
Postat av: Lina

man skall ståpåsig =)då brukar det lösa sig, träffas i veckan på en eftermiddagsfika med tjejorna? puss

2011-06-26 @ 12:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0