Du underbara sol!

Vad jag älskar de första fina sommardagarna! Och vilken tur att slottskogen finns.. annars hade det inte varit lika kul att bo mitt i stan. Igår hann vi med mycket, hann träffa massa med goa vänner :) och idag blir också en sådan dag. Jag håller på att baka en rabarberpaj men det är inte så lätt när jag har en liten kille som brås på sin mamma.. han gillar inte att vara själv så han vill vara nära mig hela tiden, vilket betyder i min famn ;) Ha en underbar... söndag allihopa! Inte lätt att hålla koll på dagarna när man inte jobbar ;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

F var likadan. Tacka Gud för bärsele:):) puss

2011-06-05 @ 13:23:19
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0