Barnmusik

Just nu har jag en mysig kille på bröstet som snart somnar, då ska jag passa på att göra lite havregrynsgröt, det blir en väldigt sen frukost idag! Ur högtalarna ljuder en massa härliga barnsånger. Vad mysigt vi hade det igår i slottskogen.. goa tjejer, gott snack, SOL mat, sallad, bullar och rosevin. Jag tog ett glas rosevin å vad det var stark! Inte så konstigt att jag tyckte det iof jag har ju inte druckit alkohol sen August förra året. Jag undrar vad folk runt om tänkte.. fyra tjejer med småbarn som sitter å dricker vin vid lunch en tisdag! Haha! ;) Idag ska jag ut och hälsa på ett av företagen och ikväll ska jag möta upp tjejerna som ska hyra min lokal. Nu.. MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0