Lycklig!

Det är precis så jag känner, lycka :) Jag verkligen älskar mitt liv.. Jag har en fantastisk familj, underbara vänner och ett roligt jobb! Kan man begära mer?!
Mormor kom ner från Hudik i onsdags så på torsdagen åkte vi och Grim för att hälsa på pappa i Mollösund.



Vi hade det jättemysigt, solade och badade, första doppet för i år.. kallt (!) men skönt! :)

Här busar morfar med Grim



Igår var vi hemma hos mamma och Stefan, också då var det jättemysigt.. vi grillade och busade :)



Idag ska vi på bröllop! Grattis Clabbe & Ia!! <3 Tack för att vi får vara med på eran dag <3
Så nu ska jag gå in och väcka min man som har jobbat natt och sedan ska det fixas i ordning så att vi blir fina till ikväll :) Ha en underbar dag!!

Kommentarer
Postat av: lina

älskade söta Grim. saknar er

2011-07-04 @ 14:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0