Varning för förvirrad!

Haha.. igår satt jag och bloggade itron om att jag blev spontant ledig.. ack så fel jag hade! När jag fick en avbokning igår öppnade jag kalendern och strök TVÅ tider... så här i efterhand kan jag inte komma på en enda andledning till varför jag strök båda.. men men.. Så när kl var 11.00 låg jag i soffan och läste och tänkte att här ska jag ligga heeela dagen tills jag och Robban ska åka till pappa.. kl 11.40 att jag i mina mysbyxor, oduschad och fixade med mina kvitton.. då ringer telefonen "Hej, ursäkta att jag är lite sen, jag hittade ingen parkering men jag är utanför nu."  ....   Min hjärna går på högvarv... "Utanför?" var det enda jag fick fram. "Ja, utanför din lokal." AHHH! Panik.. jag har ju en massage nu! Jag slänger på mig kläderna, tar ett tuggummi och kastar mig ner till bilen, som jag egentligen inte ska köra för att bandet som håller upp tanken är trasig.. men har ingen tid att tänka på detta nu. Kör så som jag hatar när folk kör, jag är viktigast! ;)
När jag kommer till gasklockan är det bomstopp.. jag kör förbi halva kön och tränger mig in (Vad jag hatar sånna människor!) Stilla, men det rör sig lite iaf, stilla.. okej det rör sig för att alla bilarna i filen byter fil. Hmm.. dom har stängt av. Då kan jag välja på att åka mot Hisingen eller Hjällbo. Jag tar mot Hjällbooch tar av mot partihallarna.. Kö där med! Alla tänker som mig..
Jag blev 40 min sen. Och han den stackaren som väntade ute i kylan. Han var dessutom på massage första gången och han ska försöka få in mig på hans företag. Men han fickmassagen för halva priset och om han beställde en ny tid skulle han få 15 min extra gratis. Vilket han gjorde =) Hans och hans tjej ska få barn ca en vecka efter mig och hon är också ganska snurrig så han hade lite förståelse iaf.

Det gick ju inte att parkera på parkeringen utanför heller, för mycket snö, så jag tog en annans parkering och hoppades att denna inte skulle komma medans jag masserade. Dessutom när jag hade stannat kom det fram en gubbe och sa "det hänger någonting under din bil som släpar, bara så du vet" "Jag vet.." Jag fick åka till en verkstad direkt efter massagen och få en provisorisk lösning.
Haha.. vilken spontant ledig dag! =)

Jag och Robban åkte till pappa och Sessan på em och myste. Hon mådde faktiskt riktigt bra. Skönt!! =) Sedan avslutade jag kvällen hos Maria & Robert! Så fredagen blev väldigt bra trots stress ;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Haha!! Stackars dig:)

2011-01-08 @ 17:44:25
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0