Vår snart? =)



Det ser soligt och fint ut idag, får nästan lite vårkänslor. Om det inte hade varit för kylan bara ;)

 

Jag masserade en kille igår som fick massage för första gången och vilken egoboost jag fick ;) Jag har nog aldrig hört någon vara sååå nöjd! Kändes skönt, jag som var så trött fick helt plötsligt väldigt mycket energi. =) Han gjorde en väldigt rolig liknelse när jag tryckte med armbågen mitt på en muskelknuta "Ahh, nu vet jag hur det känns att bli spettad". Haha!
Jag var inte klar med massagerna förrän strax innan åtta så det var bara hem å äta kvällsmat, mysa med älsklingen och kolla på "Dum & Dummare" för att sedan krypa till sängen. Jag har varit helt slut i några dagar, orkar inte göra någotning vettigt alls.. men det vänder väl snart!


Kommentarer
Postat av: Lina den fina

du är bäst malin =)

2011-01-28 @ 09:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0