Trött...

Jag började skriva på bloggen igår men efter några meningar insåg jag att jag orkade inte ens skriva så jag la ner. Haha, hur trött är man då! Det har varit väldigt mycket jobb några dagar nu och jag känner hur lillbullen strejkar lite, magen blir alldeles spänd och det känns obehagligt på nått sätt. Jag hade tänkt ta mig ner till gymmet idag men det får bli imorgon istället. Min plan är att jaga ut Emelie och Oliver på promenad innan jag ska massera. =)

Jag har suttit med fakturering och jobbmail så nu blir det till att sätta sig med ansökningen till havandeskapspenningen. Att det ska vara så svårt!

Jag och carl var på restaurang i måndags, så mysigt! =) Vi var på Tony´s som ligger vid Vasa. Riktigt god mat, dock hade de slut på en hel del varor. Först var det nån öl som var slut sedan hade de inte lagt den andra ölen på kylning, bearnaisesåsen och ruccolan var slut och när vi skulle beställa efterrätten sa jag till Carl att Tiramisun som jag så gärna ville ha säkert kommer vara slut.. och ja.. det var den. De hade haft en fullbokad helg.. Men den maten som inte var slut var väldigt god iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0