Solen skiner!

Gott väder ute! Har dock inte kommit ut än men ska iväg till Torslanda och massera strax.
Jag känner mig fylld av energi idag igen, jag var helt slut igår och det gjorde det väl inte bättre av att mina hormoner gör mig tokig ibland. Mina tårar bara rann och rann igår fast jag var egentligen inte ledsen för någonting. Det är skönt att gråta ibland fast det tar på krafterna.
Tänk vad det händer saker i kroppen när man är gravid, fascinerande!

Jag har fått mycket gjort nu på morgonen, har fått ihop nästan allt till den preminära deklarationen och mailat en massa. Bara ett telefonsamtal kvar sen ska jag åka.
Efter jobbet ska jag fika med Åsa. =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0