Massera mera..

Idag ska jag till ett företag och massera 9 st 30-minutare! Det är mycket, och naturligtvis har jag ont i ländryggen idag. Så typiskt! Imorgon är det 8 st 30-minutare som gäller. Ja, ja bara att bita ihop och hoppas att ryggontet släpper. Jag har inte kunnat träna knappt någonting under graviditeten imed att jag har mått illa efterår så det sätter ju sina spår då, tyvärr. Men ska ner å träna lite försiktigt i veckan.

I övrigt har jag mått oförskämt bra än så länge, väldigt skönt! :)
Idag går jag in i v.26 och magen bara växer. I veckan som var såg jag för första gången hur hela magen åkte upp och ner när lillbullen sparkade och knödde där inne. Vad fräckt det såg ut, men märklig känsla, verkligen som att man har en alien inne i magen. Haha..

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Du är grym! Kram

2011-01-24 @ 08:58:10
URL: http://ackadacka.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack! =)

2011-01-24 @ 17:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0