Människor..

Ibland undrar jag vad vissa människor håller på med.. Jag blir såå trött! Som idag, det var en kille i 35-års åldern som satt fast med bilen i backen utanför min lokal. Han hade en handduk under ena bakhjulet men stod fortfarande och slirade med det andra så jag gick fram till honom och frågar om han vill ha en till, jag tänkte att jag kan ju offra en av mina massagehanddukar. Samtidigt kommer det fram två till och hjälper honom. Jag går upp till min bil igen och fortsätter packa in massagebänken och annat. När jag åker därifrån ser jag att han hade kommit loss och åkt iväg, på marken mitt i vägen ligger de båda handdukarna kvar. Men va fan.. är det så svårt att lägga in dom i bilen och sedan slänga dom?!

Jag glömde inte bort att åka till lokalen idag iaf ;) Och en fikamed A-C hann jag med också! Alltid lika roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0