Lillbullen känner av när jag stressar..

Lillbullen känner av när jag stressar.. han/hon sparkar som bara den! Så nu är jag äntligen hemma och sitter och bara tar det lugnt, har ju nån mer att tänka på nu ;)

Bilen är inlämnad och jag väntar på telefonsamtalet om hur mycket det kommer att kosta.. suck.. det blir väl knäckebröd och vatten resten av månaden ;)
Carl kunde ta ledigt en timme från jobbet så han åkte med, jag ville inte åka genom stan helt själv med ett provisoriskt fastremmat avgassystem.. kul om det skulle braka igen, exempelvis mitt på Götaälvbron. Inte så kul. Men vi klarade det galant! =)

Jag fick den nya offerten idag om lokalen. Detta kommer bli bra! Så ska det målas och fixas i mars och april. Jag hoppas jag har underbara vänner som kan hjälpa en höggravid kvinna mot lite mat och vin ;)



Jag var inne på frölundatorg i förrgår och skulle byta ett par stövlar som hade gått sönder, fasen vad jag gillar Scorett, dom har alltid bra sevice! Jag fick nya stövlar med en gång plus 100kr tillbaka för att dom hade kampanj på dem just nu. Vilket hon först missade så hon ringde upp mig och frågade om jag kunde komma till affären igen så att jag kunde få tillbaka 100kr. Jag satt just då 5m ifrån henne och provade ett par andra skor som jag senare köpte =)
Jag hittade också två mammatröjor på "Polarn & Pyret" som var på 70%, det gillar vi!
Och sedan skulle jag kolla om jag skulle förlänga mitt abonemang.. vilket jag gjorde och så givk jag helt plötsligt hem med denna mobil.. HTC Disire HD..

Så nu har jag och göra iaf ;) Lära sig den mobilen lär ta ett tag!

Kommentarer
Postat av: evelina

hallihallå syster på låssas-

jag fick ett fint tips när jag var och handlade med våra päron idag om att du hade en fin liten blogg och självklart var jag tvungen att ta en liten titt. lycka till med bullbaket så ses vi snart=)



ps, tack för extrajulklappen. pappsen har berättat om den men glömt den där hemma... tror han är lite sugen på den han med =)

2011-01-19 @ 22:11:02
URL: http://blogg.passagen.se/eddysblogg
Postat av: evelina

hallihallå syster på låssas-

jag fick ett fint tips när jag var och handlade med våra päron idag om att du hade en fin liten blogg och självklart var jag tvungen att ta en liten titt. lycka till med bullbaket så ses vi snart=)



ps, tack för extrajulklappen. pappsen har berättat om den men glömt den där hemma... tror han är lite sugen på den han med =)

2011-01-19 @ 22:13:28
URL: http://blogg.passagen.se/eddysblogg
Postat av: Malin

Ja, jag är inne och kikar på din också imellanåt =)

Det var så lite så med extrajulklappen, om du nu får den nån gång det vill säga ;)

Vi ses snart!

2011-01-21 @ 12:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0