Idéer och energi!

Jag är så trött att jag skulle kunna somna stående men samtidigt har jag så mycket energi och idéer att jag inte vet var jag ska göra av allt, hur går detta ihop?!
Jag har varit på BNI, där jag är varje fredagmorgon kl 06.30. Och det är verkligen ett grymt ställe att nätverka på! Vilka människor, vilken kompetens och vilka möjligheter det finns där!
Man får ha med sig gäster så är det någon som är intresserad så säg till, ni kan vara egna företagare, vara anställda, arbetssökande (perfekt tillfälle att visa sig!) eller bara vara nyfikna.
Jag hade ett one-to-one möte som det så fint heter, efter BNImötet med en kille som är så otroligt inpspirerande. Han driver också eget och håller bl.a "Möjlighetsmöten", han jobbar med varumärkesstratigier och otroligt duktig på att ta fram det kreaktiva i människor. Det finns goda möjligheter för samarbete mellan våra företag i framtiden, friskvård och motivation går ju hand i hand.

Så nu ska jag försöka sätta mig ner och strukturera upp mina mål och visioner. Vilka delmål har jag? Jag ska ordna brochyrer, hemsidan (är inte helt nöjd), frågeformulär, fixa lokalen, ringa Axelssons, boka in flera möten med olika företag som har visat intresse för mina tjänster, både för massage och föreläsningar. Jag ska skriva ner och analysera svar på frågor som "Vad står Knutpunktens friskvård för", "Varför ska företagen välja oss?", "Hur går jag tillväga för att göra Knutpunktens friskvård till ett företag som inte blir personligt knuten till mig" och "Var är jag om fem år?"... Jag ska också fundera på hur jag på bästa sätt kan få småbarnslivet att gå ihop med karriärslivet.. haha ;) Så att vi får ihop vardagen..

 


Det ska bli väldigt skönt de veckor när jag inte kommer att kunna jobba fysiskt med massagen, utan då kommer jag äntligen ha lite tid att ta tag i sånna saker jag länge har tänkt på men inte haft ork eller tid till.
Det kommer att ta sin tid men Knutpunktens friskvård kommer att växa! =)

Nu säger min bebis till mig att en powernap skulle sitta fint ;)

 


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Jag vill hänga med:):)

2011-01-21 @ 14:05:54
URL: http://ackadacka.blogg.se/
Postat av: malin

Vad roligt. Då kan vi kolla när det passar imån när vi ses!

2011-01-21 @ 14:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0