Dessa bilar..

Mitt metallband som håller upp upp bränsletanken hade rostat sönder så jag lämnade in bilen igår, när jag är på väg därifrån tänker jag om bilen bakom att det var då helvete vad hans bil skulle ha turbo, den lät som bara den. När vi har åkt en bit och jag närmar mig hemma så svänger bilen av och ljudet var kvar.. hmm.. okej, det är min bil som låter. Va f*n! Bestämmer mig för att åka tillbaka till verkstan dan efter.
Jag hämtar upp Carl och vi åker iväg till mamma & Stefan på middag. Jag kan lägga till att det är bara en bilresa på 10 min. När vi åker hem hinner vi komma några 100 m sen brakar någonting i marken. Tack för den! Fast avgassystemet vill inte lossa helt utan släpar i marken så efter mycket om och med lyckas vi binda upp den med hjälp av remmar.. så det blir bilverkstan idag med, och jag hoppas avgassystemet sitter där det sitter..

Nu är det massagedax, i Torslanda. Börjar bli lite bråttom också och här sitter jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0