Nya krafter och nya möjligheter!

Som vanligt på fredagar så känner jag mig taggad, trött men taggad ;) BNI ger mycket energi! Tack Evelina för att du följde med idag och hoppas nu att det kan ge någonting =)

Jag har som sagt varit sjukt trött denna veckan.. jag har satt mig ner flera gånger framför datorn för att blogga men har inte orkat formulera mig så det har slutat med att jag bara har loggat ut i stället.
Men idag var det någon där uppe som tyckte att jag skulle vara ledig, jag fick nämligen avbokning på alla massager jag hade idag. Jag brukar inte tycka det är så roligt när det händer men idag behöver min kropp vila. Och jag fick även bokat om massagerna till nästa vecka. Så idag blir det jobb framför datorn och så ska jag sätta mig ner och strukturera upp en del saker.

Ihelgen ska jag vila och samla nya krafter, jag är inte alls redo att sluta jobba känner jag, haha, jag bara skjuter på det hela tiden ;) Det är ju så otroligt spännande och roligt att jobba med någonting som man verkligen älskar, det jag uppskattar med mitt jobb är kundkontakten, att göra människor glada och när man upptäcker den goda effekten som massage faktiskt ger. En härlig känsla!

Kommentarer
Postat av: Monica Engstrom

Hej gumman!Kul att Evelina var med i dag.Ta nu hand om lilla bebisen och dig.Vi har det jatte bra.sitter nu pa stranden och har det gatt.Manga kramar fran oss i det underbara karibien.kram

2011-02-25 @ 16:29:36
Postat av: Malin

Hej mamma! =)

Ja, Evelina tyckte det var jätteroligt. Vad skönt att höra att ni har det gott, jag är inte alls avundsjuk som är här hemma i kylan ;) Njut på och sola för mig med!

Massa pussar från det mörka & kyliga Götet

2011-02-25 @ 23:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0