Mysdag!

Det var riktigt mysigt hos Lina! God tårta, jag är fortfarande mätt ;) Vi köpte två mjuka paket och ett hårt till Loke.. de mjuka paketen var inte alls roliga men det hårda paketet var dessto roligare ;) Men mamma lina blev nog glad för lite kläder till honom.
Jag minns ett tillfälle när jag och Robban var små. Robban fick en massa mjuka paket av mormor och blev så ledsen att han började gråta.. haha.. barn är underbara! Det ska vara hårda paket!

Nu blir det matlagning med Hanna och sedan kommer Karin och Carro. Det ska mysas och kacklas ikväll!

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Åh vad mysigt. Hälsa alla från mig. KRAM

2011-02-05 @ 20:28:59
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0