Lika taggad som alltid på Fredagar! =)

Imorse var jag så trött.. Det blev sent igår och så vaknar jag kl 04.11 och är pigg som bara den, gick ju inte alls att somna om.. Carls klocka ringer 05.00, han var också bra trött stackarn! Strax efter att han gick, vid 05.30 somnar jag till och min egen klocka ringer 20 min senare.. dags att gå upp.. suck.. Men upp kom jag och efter några minuter på BNI och med lite hjälp av ca en liter kaffe så var jag fit for fight!

Jag och Carl hade bokat en tågresa till Hudik för att hälsa på mormor&morfar och Carl har sökt en utbildning på två veckor som han kom in på.. och så fick vi veta datumen.. japp, exakt under de datumen vi skulle vara i Hudik. Och det går tyvärr inte att sälja biljetterna heller för dom är personliga. Så vi fick köpa nya. Det är lite störande att man inte ens kan ge bort dem, slöseri med pengar. Men vi kommer iaf iväg, det ska bli skönt.

Ihelgen är det barnens helg, först barnkalas hos Loke som fyller fyra och på söndag är det dop för lille Oliver. Mysigt! Sedan blir det även lite mys med tjejerna. =) Underbar helg att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0