Jobbar

Idag har jag faktiskt fått gjort en del hemifrån. Imorse hade jag ett möte med ett av företagen jag masserar på, tillsammans med en kille jag kommer att hyra in under tiden jag kommer vara mammaledig. Företaget ska nog utöka dessutom. Vilket alltid är roliga nyheter! =)

Snart ska jag iväg och massera, jag ska massera han som jag var så sen till sist så denna gång ska jag vara i tid, tidigare än i tid! ;)

Jag har varit inne och kollat på matfrid.se och linasmatkasse.se. Jag undrar om inte det skulle vara en bra idé att prova. Inte varje vecka men varannan kanske.. Då kommer det hem mat för fyra personer i fem dagar. Nyttiga och näringsrika middagar. Kan vara lite kul att man atomatiskt provar nya recept. Matkassarna kostar mellan 750-850 st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0