Jobb och möten

Vissa dagar får man ingenting gjort och vissa dagar är man otroligt effektiv. Idag är en bra dag, en effiktiv dag. Jag var på ett morgonmöte med mitt "powerteam" i BNI (ett affärsnätverk). Imed att vi är såpass många medlemmar i BNI är det ibland svårt att få tiden att räcka till när man behöver råd och hjälp med någonting så då har vi delat in oss i mindre grupper, i vår grupp träffas vi varannan vecka. Det är ett väldigt bra sätt att nätverka!

Jag har fått ringt en massa samtal och skickat en del mail nu på fm. Jag fick bla boka in ett möte med ytterligare en massös. Jag har haft kontakt med sammanlagt sex stycken massageterapeuter de senaste månaderna och då har jag träffat tre genom BNI. Jag samarbetar redan med tre av dem. Väldigt duktiga allihop! Vilka mer som jag kommer ha ett samarbete med återstår att se, men det är väldigt bra att ha ett nätverk med människor som jobbar i samma brasch.

Jag ska vara effektiv i en timme till sedan blir det lunch och mys hos Karin tillsammans med Emelie, A-c och de små liven!

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Det ar kul att ses förut. Din mage är så fin:):) puss

2011-02-08 @ 16:37:42
URL: http://ackadacka.blogg.se/
Postat av: malin

Tack!

Ja, det var jätteroligt. Puss

2011-02-08 @ 20:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0