håll nu tummarna..

För nu sitter jag på ett av de nya företagen jag har på gång, jag har pratat i nästan en timme med den tjej som är ansvarig för hälsadelen. Det kändes bra :) så snart ska jag massera två stycken. Sen är det hem å käka lunch för att sedan åka till Miraallen och massera åtta stycken! Fullt upp idag :) Hittade en bra hemsida med jättefina barnkläder, dom hade dessutom rea nu. http://www.oiidesign.se/rea-barnklader Jag och Carl var och hämtade barnvagn igår :) det känns då bra att ha den stående hemma, nu är det bara 11 veckor kvar! Vad jag längtar! Är det en liten kille eller en liten Svea som ligger där inne och sprattlar? Jag tror det är en liten kille, men vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0