Grym!

Nu ska jag vara så icke-svensk man bara kan vara.. Jag är så förbaskat bra! Grym! Duktig! Bäst kanske är ett bra ord att sammanfatta mig ;)

Haha.. lite skämt, lite allvar ;) Det går bra nu! Kan inte förstå hur jag ska hinna med allt jag ska göra på 4-5 veckor, för sedan kommer det bli svårt att orka med allt själv så då gäller det att kunna släppa kontrollen och lite på andra. Som visseligen är väldigt duktiga, så det ska nog gå jättebra.

På väg hem från möte nr ett satt jag och lillbullen och diggade till hög musik i bilen. Jag sjöng (tur att ingen annan hörde) och lillbullen sparkade i takt med musiken :) Nu ska jag ringa lite samtal och sedan är det dags för möte nr två. Sen är det helg!

Kommentarer
Postat av: Monica Engström

Du är helt grym gumman.Ta det nu lite lungt.vi syns i kväll.Kram mamma

2011-02-11 @ 15:26:05
Postat av: karin

Va roligt, då är vi två som är bäst!

2011-02-11 @ 15:42:09
Postat av: Malin

Tack mamma =)

Ja, vi är grymma Karin!

2011-02-11 @ 16:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0