Fortfarande inte sovtrött..

Jag ligger klarvaken i sängen och försöker få lillbullen att lugna sig, han/hon sprattlar fortfarande. En väldig härlig känsla men jag börjar få träningsvärk nu.. Imån är jag nästan ledig, härligt. För sen är det fullt upp på onsdag och torsdag. Just nu känns det väldigt skönt att veta att jag inte ska jobba så länge till. Jag tror man behöver vara lite ledig innan så att man hinner förbereda sig. Det händer så mycket i jobbet hela tiden, vilket är meningen, men det gör att det blir svårt att släppa tankar som har med jobb att göra trots att jag är "ledig". Det är så mycket jag vill göra :) Men nu ska jag släppa alla tankar och bara försöka sova.. Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0