=)

Mötet gick riktigt bra, jag tror det kommer bli jättefint sen i lokalen! =) På 45 kvm kommer jag förhoppningsvis få plats med: tre massagerum, en kontorshörna, toalett och dusch. Detta kommer bli så bra! Så till 1:a april hoppas jag allt är klar och redo att hyras ut! Så är det någon som hör om någon är intresserad av att hyra rum så vet ni vem ni kan ringa ;) Jag verkligen älskar mitt jobb! Det är så skönt att jobba med någonting där man gör andra glada. =) Idag kom det fram en tjej och kramade mig och tackade så jättemycket för att jag gjorde så att hon blev bra i ryggen sist jag var där. Det kan ju omöjligt finnas något bättre arbete! Jaha, då var massagen avklarad, mötet var avklarat, mailat har jag gjort.. vad var det mer.. skriva lite avtal kanske.. ja, det blir det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0