Vad snabbt tiden går!

Jag vill bara stanna tiden, njuta ännu mer av varje sekund. Jag trivs så bra med livet! :) Vi har haft underbara lediga dagar ihop.

Pappa kom upp igår kväll, vi har haft jättemysigt. På fm var vi och fikade hos farfar och Lisbeth och det var väldigt roligt att träffa dom. Sedan har vi käkat tacos och bara tjatat en massa om allt mellan himmel och jord. Imån ska vi styra bilen hemåt igen för på fredag ska jag gästspela på ett företag. Ska bli kul att träffa mina massagekunder! På fredag kommer förhoppningsvis min bror hem från Oslo också. Honom har jag inte träffat på länge så saknaden är stor!
nu vaknar Grim och kommer strax befalla att matmaskinen ska lyda order ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0