Sista kvällen på landet..

Dagarna går så otroligt fort. Imån åker vi hem, vi kommer bara vara hemma två dagar för på fredag styr vi mot käringön och därefter till Lysekil :) Semester!
Jag var på ICA förut så när jag skulle betala så jag att jag ville ha en trisslott också, kassörskan frågade om jag hade legitimation. Jag hade inte med mig plånboken så svaret blev nej och då fick jag inte köpa! Jag frågade om det inte var 18 årsgräns på trisslotter och jag fick bara ett ja till svar. Det var ingen idé att säga nått, hon hade ju rätt. Men allvarligt ser jag ut att vara 17?! Så löjligt!

Nu sover Grim så jag och Carl ska slappa framför tvn en stund :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Alla man tror är under 30 skall dom fråga, är du på ica skall dom ju fråga alla sa dom förut när en 70 åring inte fick köpa cigg för att han inte hade legg. Det va med i både tidning och tv. Jag tar alltid det som en komplimang att jag ser ung ut :)

2011-08-16 @ 07:54:34
URL: http://kaching86.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja, jag vet.. alla under 25 sa hon. Jag förstår det fullt ut men det känns bara så löjligt.. där står jag 26 år (och mamma) så får jag inte köpa en trisslott ;) men jag får tacka henne för jag gick ett gott skratt ;)

2011-08-16 @ 23:32:46
Postat av: lina

det fick ja med gor när jag skulle kopa farsdagpressent i år. och i dag skulle jag hämta ut en vinst på en triss då fick jag med frågan om jag är over 18år =) =) tacka ocg ta imot. puss hjärtat

2011-08-17 @ 17:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0