Mellanlandning

Fullt upp.. igår var vi hemma från landet strax efter kl 17 och kl 18 var jag inne i stan och tog en fika med mina goa tjejer. Imorse var det fika med mammagruppen och nu på kvällen har vi ätit tacos och en otroligt god äpplekaka hos ett par kompisar till Carl. Imorgon fm ska jag och Grim till ett av de företag som jag masserar på och sedan kommer Lillen hem till mig en sväng och mamma kommer mot kvällen.. jag ska också tvätta, städa och packa någon gång däremellan, på fredag åker vi till Käringön och på söndag åker vi till Lysekil :) Fullt upp.. men bara med roliga saker så då gör det ingenting ;)

Nu blev jag sjukt trött så jag ska krypa ner i sängen.. Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0