Vilken otrolig söndag det blev!

Haha, jag fick mig nog den värsta chocken någonsin idag! :) Jag åkte till Ann-charlotte i förmiddags i tron av att vi skulle ha en söndagsfika, men när jag kom innanför dörren stod redan alla mina underbara vänner där och vad fint alla hade gjort! Dom hade bakat otroliga cupcakes, cakepops, kärleksmums, kladdkaksmuffins och kakor. I vardagsrummet hängde rosa och blåa girlanger och ballonger.

Jag tappade hakan totalt! Jag blir fortfarande helt tårögd när jag tänker på vilka fina vänner jag har! Helt otroligt vad glad ni gjorde mig idag :) Och vilka fina presenter lillbullen fick :) Vi hade till och med besök från stockholm för min skull :)
Det fina lapptäcket har Caroline gjort själv.. imponerande!
Tack allihopa igen! Jag känner mig som världens lyckligaste :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

<3 <3

2011-04-11 @ 00:06:04
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0