Solen skiner, så jag väljer att göra detsamma ;)

Det blir snart en promenad, en lugn promenad, min bebis tycker inte att jag ska röra på mig så mycket idag tror jag.. aj! Men jag kan inte motstå det fina vädret som bara ropar efter mig ;)

Sedan blir det att ta tag i lite pappersarbete, jag ska ju bla hyra ut mina behandlingsrum på Mintensgatan som ligger intill Redbergsplatsen.
Ena rummet är ett möbletat massagerum på ca 13kvm och med en månadshyra på 1900 kr. Det andra rummet är ett nyrenoverat omöblerat rum på ca 17kvm som passar bra för behandling eller samtal. Även där är det en månadshyra på 1900 kr. Det finns även tillgång till dusch, toalett och ett fikahörn.
Så om det är någon som vet någon som är intresserad av att hyra så hör av er!

Det var ett nytt företag som anlitade Knutpunktensfriskvård igår, det är väldigt roligt att det fortsätter gå uppåt även fast jag inte själv masserar just nu. Jag hoppas jag hinner få ordning på allt pappers- och planeringsarbete innan lillbullen bestämmer sig för att komma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0