Ledig!!

Det är så underbart skönt att vara ledig och i detta vädret! Fast jag hade aldrig klarat av att jobba nu oavsett.. jag blir helt slut efter bara en promenad!
Vad mysigt jag, Ann-charlotte och Lina hade det i lördags! Vi satt och tjatade till 03.30.. en massa gamla minnen och såå mycket skratt!

Igår tog jag, A-c och Filippa en promenad i slottskogen och sedan blev det lunch på Egg&Milk.. blåbärspannkakor med grädde och choklassås! Kaloribomb.. mums! Grim var sugen på det sa han ;)

Idag börjar jag istället dagen med en sådan här..

Kommentarer
Postat av: Erica

Härligt!

Längtar tills imorgon då jag får krama dig och stora magen <3

2011-04-21 @ 09:09:08
URL: http://kaching86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0