Kärlek vid första ögonkastet!


Att man kan älska någon så fort, det är verkligen kärlek vid första ögonkastet. Vi har bara myst och myst. Vi har haft en del besök men vi har också fått skjuta på en del med tanke på att Grim har blivit förkyld, antagligen är det jag som har smittat honom. Dagen efter förlossningen fick jag ju feber, ont i halsen och förkylning. Nu är det bara förkylningen som är kvar och den får väldigt gärna försvinna snart så att jag kan få lukta på min söta prins. Här kommer några bilder till..
Kärlek!

 

 

Haha.. chimpansunge..

 

 

Mys med mormor

 

<3

 

Två tjejer från BVC kom hem till oss och vägde Grim som fäcktas vilt..


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Men Gud vad fin han är. På översta bilden ser det ut som att han är gjord av marsipan:):):) Vi måste träffas snart så jag får gosa. Kram

2011-04-30 @ 21:55:58
URL: http://ackadacka.blogg.se/
Postat av: lina

jätte fina är ni <3 love <3

2011-05-01 @ 11:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0