Trött..

Fy, fasen vad trött jag är idag då! Är i Kungsbacka och jobbar och ögonen går i kors. Har nyss ätit lunch så ska snart börja jobba igen och sedan är det direkt iväg till lokalen och massera. Men sen ska jag hem till min älskling, som faktiskt INTE ska jobba inatt =) 

Det kanske är dags att tänka på vad man ska packa ner till Thailand, åker om 7dagar =) Så jag har längtat!! Ska bli underbart. Två veckor, bara med min kärlek och lillbullen!

Igår körde jag upp ett par kompisar till Östra.. H satt i baksätet och hade väldigt täta värkar och det enda jag kunde tänka var; Ajaj!! Där kommer jag snart också sitta... Och några timmar senare kom det en liten pojk till världen =)

Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0