Snö och hormoner =)

Jag ser det snöar jag ser det snöar, det var ju roligt hurra! Så länge det ligger vitt och fint på market är det bra.. så länge det blir slask är det skit. Men nu är det som sagt fint =)

Tre-rätters igår med familjen på "På hörnet", det var gott. Tyvärr har dom en förbeställd meny som dom sätter ihop samma dag, vilket gör att det där med att vara sugen på någonting och kunna välja det inte existerar. "Grissida" varken låter eller är jättegott, så varmrätten gick ner men inte så mycket mer. Det vegetariska alternativet lät jättegott men i den fanns opastoriserad getost så det blev inget med det. Efterrätten däremot var sjuktgod! Chokladkaka med citronsorbe och inlagda körsbär. Mmm!

Idag blir det lite bokläsning, träning, fika med tjejerna, 25-årsfest och sedan hem till Carl och mysa. Det där med jobb lägger jag nog ner idag.. behöver vara lite ledig. Jag har ändå en fullspäckad vecka framför mig.

Dessa hormoner gör mig tokig.. att det kan finnas så mycket tårar! Haha.. igår började jag nästan gråta när en tjej vann en resa till Barcelona för att träffa.. ja, vilken kändis det nu var och sedan såg jag en gammal gubbe gå över gatan, ja då blev ögonen lite blöta för jag tyckte han såg så gammal och sorgsen ut! Haha! Efter restaurangen igår såg jag och Carl på "Masjävlar" och jag grät så jag knappt kunde andas! Carl kunde knappt andas han hellar men det var snarare för att skrattet höll på att kväva honom. Kul att man kan roa någon ;)
Idag känns det bättre, ska dock unvika sorgiga historier och gamla människor som går över gatan!

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Haha!! Du är så rolig:):)

2010-11-20 @ 10:24:20
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0