Många bollar i luften

Okej, om jag ska kunna ha kvar min massagelokal måste jag börja hyra en större del, dvs två rum till. Då kommer jag göra om ena rummet där det även finns toalett och dusch, till ett väntrum och förvaringsrum. Det andra rummet kommer jag att dela upp till två massagerum och hyra ut.. men kravet var att jag skulle börja hyra från 1 januari.. vilket är väldigt tajt. Allt måste målas om, hyresvärden står för kostnaden och jag för jobbet.. Hmm.. Klart jag måste satsa på detta, vill ju ha kvar lokalen, men jag måste räkna på det. Jag ska ju trots allt antagligen sluta massera i början av Mars och inte börja igen förrän tidigast Nov/Dec igen. Jag kommer ju se till att jag får in nästan all hyra av de som hyr av mig iof.. Jag måste bestämma mig i mitten av dec och på måndag åker vi ju till Thailand och kommer hem den 14de.. Hjälp!

Imorgon blir det ut till Torslanda och massera och innan det en liten snabbfika hos Karin =)
Och efter det batukväll och sedan greys med Åsa. En riktigt go dag att se fram emot med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0