Hmm..

Okej, då byter jag ut att skriva på papper till att blogga.. välkommen till den nya världen får jag säga till mig själv =)
Min mage börjar äntligen att puta ut =) Det är inte speciellt ofta man kan säga så och verkligen vara glad för det, haha. Men jag är överlycklig! Men den får gärna vara liten lång tid framöver så att jag kan masserar så länge som möjligt. Jag och kärleken ska på ultraljud nästa fredag, det ska bli jätte skönt att få bekräftelse på att barnet är friskt och att lillbullen växer som han skall.

Jag och mamma var på chokladprovning idag, vilket var väldigt roligt. Det började med en nervös tjej som sa "Öhh" mer än vad hon sa vanliga ord. Men efter ett tag glömde hon nog bort att hon var nervös från början och då var det lättare att lyssna på henne. Mätt på choklad blev vi iaf. Och jag rekomenderar INTE att köpa choklad med 100% kakao.. det var verkligen vidrigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0