Fyra dagar kvar..

Idag har jag lekt praktikant på jobbet i kungsbacka.. vilket skitgöra jag har sysslat med idag! Men jobb är ju alltid jobb och jag har nog bara en dag kvar där, som är inplanerat iaf. Sedan kommer jag gästspela lite på Pågen i mellandagarna. Åker man till thailand har man ju inte råd att vara ledig hela julen heller ;)

Inatt kände jag att det rörde sig i magen igen, det bubblar och känns nästan som en lite fisk där inne. I över en vecka har det varit tyst och stilla så jag blev faktikt lite orolig. Det hör väl till hormonerna att vara extra orolig och känslig just nu, fråga Carl ;) Tur att han är förstående.. nästan alltid iaf..
Fast jag kan bli riktigt irriterad på dessa killar som gnäller å klagar på att tjejen är så känslig och arg när hon är gravid, det är ju inte mest jobbigt för honom, det är ju den gravida som har det mest jobbigt som har alla dessa hormoner och känslor i kroppen.. Hmm! Att vi tar ut en liten del på killarna får dom bara ta, dom slipper gå upp 20kg. ;)
Men utöver alla överdrivna känslor så är det helt underbart att vara gravid, jag älskar att ta på min mage och veta att lillbullen ligger där å simmar ;)

Imorgon blir det ljusparty hos Lina, ska bli riktigt mysigt =) Sedan tänkte jag hinna träffa pappsen å mammsen i helgen också, packa är ett måste, har inte börjat än ;) Lite massage har jag på lördag också.. hmm.. dags att kolla pass å sånt nu då ;)

Äntligen är jag snart ledig, sen kommer jag att vakna till detta varje morgon i 14 dagar =)



Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Killar hade aldrig kunnat gå igenom en graviditet och en förlossning. Dom hade inte klarat av det. Dom är det svagare könet:) Härligt med semester!!!! Vill också. Syns senare idag! Kram

2010-11-26 @ 07:38:43
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0