Vad paket det bidde! =)

Att jag har fyllt 25 år verkar inte min kära familj bry sig om, här är det hur mycket paket som helst ändå =) Vilken tur att man får lov att vara "barn" så länge! ;) Jag hade en helt underbar julafton igår. Först var vi hos mamma & stefan och efter Kalle Anka åkte vi till farmor & Douglas där pappa också var. En kanon jul helt enkelt!

Imorse började jag på Påg. kl 10, vi startade dagen med nästan 1tim rast för det fanns ingenting att göra, hur mycket rast vi sedan hade under dagen tänker jag inte skriva här ;) Men det var inte brist på den varan om man säger så.. Jag kan ju lägga till att timpengen var 350kr. En väldigt bra dag!

Ikväll kommer Lillen förbi och sedan blir det mys med Älsklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0