Två veckor gick för fort..

Men som alltid: borta bra men hemma bäst =) Var otroligt skönt att lägga sig i sin egen säng, även fast jag dock inte har sovit så mycket inatt. Vi var hemma svensk tid 22.45 och thailänsk tid 04.45, imorse vaknade både jag och C kl 06.00 så det var bara att gå upp. Jag har vaknat flera gånger inatt av konstiga drömmar. Jag ska iväg och jobba om en timme så sen är jag nog gott trött. Orkar jag sen blir det hem till Åsa och kolla på Greysavsnitt vi har missat.

Jag hann med tre filmer och en bok på planet igår, C fick sig ett gott skratt när jag kollade på den senaste Iceagefilmen... mammutparet får en liten bebis och mina gravidhormoner tyckte detta var väldigt fint så mina tårar började rinna och C kollade på mig och frågade vad det var och det enda jag fick fram var "Dom fick en dotter".. haha.. att han inte dog av skratt, jag med, när jag insåg vad jag grät för ;)

Nu börjar verkligheten igen. Men vad mysigt med jul och snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0