Thailand

Underbart att kanna varme, trots att det har varit regnskurar sen vi kom igar. Men det gor ingenting, vi ar lediga och vi kan bara gora det som faller oss in =) Men som C sa, ska det regna sa har kommer det bli dyrt.. haha.. Regn = shopping! Sa idag har vi prutat, prutat a prutat. Spelat en massa, jag spoade C i basket, regalt! Skjutit har vi ocksa gjort, rekylen slog sa hart att det ommar i axeln, men det var roligt.

Jag behovde komma hemifran tror jag, inatt har jag vaknat flera ganger och dromt att jag har forsovit mig och jag dromde ocksa att jag hade san angest for jag kunde inte komma ihag vilka dagar jag skulle jobba da jag inte har med mig kalendern. haha =)

Vi ar nu i patong men imorgon ska vi upp tidigt och bege oss till phi phi. Redan trott pa thailandare som ska dra i en hela tiden. Horde att ni kanske far koldrekord darhemma, har ar det 28 grader idag =)

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Åh vad härligt med semester. Njut!! Här hemma är det 12 minus och strålande sol. F åkte pulka för första gången i förrgår:):)Det är härligt med kyla, snö och sol. Sola åt mig med. Puss

2010-12-01 @ 11:19:16
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0