Koh Lanta

Koh Lanta =) Fortfarande regn.. tror vi har haft sammanlagt 2 timmars sol.. haha.. sa forvanta er inga pepparkakor som kommer hem ;) Men det ar underbart anda som sagt och varmt! Skont att slippa kylan dar hemma och skont att fa tid for varandra.

Iforrgar var vi pa en tur med en turistbat, forsta stoppet var Monkeybeatch, igen ;) Och denna gang var det C som fick kanna pa hur det var att bli "attackerad". Cs egna ord "min apa ville ju bitas, din ville kramas" Alltid mest synd om honom ;) Skillnaden pa vara attacker var bara att han hade EN apa som blev arg.. jag fick TRE efter mig ;)
Vi paddalde, snorklade och bara njot av att vara ute pa havet resten av turen, tills det borjade sporegna och blasa.. men det var mot slutet som tur var.

Lillbullen sparkar som bara den, igar fick jag kanna den tydligaste sparken hittentills! Skon kansla. C fick kanna den forsta tydliga sparken imorse =) "Morfar" och "mormor", ni ska veta att magen har vaxt. Om en vecka har halva tiden gatt! Spannande!

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Åhhh kom hem nu! Vill se magen:) Hoppas ni får sol några dagar sista veckan. Kram

2010-12-07 @ 08:48:55
URL: http://ackadacka.blogg.se/
Postat av: Monica Engström

Hej!Ja vädrets makter kan man inte göra något åt men njut av värmen och av varandra för hemma är det ju snö o minusgrader.Gott att höra att det sparkar,ska bli gott att se magen och att träffa er igen.Saknar dig och sköt om er.Ps.vill gärna ha några julklappstips.Skicka sms om du kommer på något.Kram Mamma

2010-12-08 @ 08:06:01
Postat av: Monica Engström

Hej!Ja vädrets makter kan man inte göra något åt men njut av värmen för här hemma är det ju snö o minusgrader.Gott att höra att det sparkar.Skulle behöva några julklappstips så kommer du på något kan du vel skicka ett sms.Sköt om er o ta vara på varandra.Kram Mamma

2010-12-08 @ 08:33:54
Postat av: Erica

oj då! Va mycke regn ni fick, jag hade totalt 4 regntimmar när jag va i thai i december förra året. och vi va ju iväg nu under största regnperioden i oktober och knappt nått regn då heller, vissa få dagar bara. Monsunmolnen måste ha blivit försenade i år. MEN ät god mat, drick alkoholfria goda drinkar, ta mycket massage och ha massor med sex så kommer semesterna vara väl värd ändå! Puss på er!

2010-12-08 @ 12:05:55
Postat av: Malin

Sol idag! Solguden horde mina boner igar ;)

Jag ska forsoka komma pa nagot jag onskar mig mamma.



Det var en kille som sa att regnet nog skulle sluta runt 15de Dec, det var lite forsenat iar.. vi aker hem 14de ;) Haha, men det gor ingenting. Vi har det underbart och massage har jag fatt varannan dag. Man far passa pa!!

2010-12-08 @ 13:58:26
Postat av: lina

kom hem vill känna på magen =) tråkigt med vädret med det ät bättre än här hemme, saknar dig syns om ett tag massa kramar till er från lina med familj

2010-12-08 @ 17:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0